Nieuws » 2016 » Lifestyle programma 2016

Lifestyle progamma 2016

Sinds enkele jaren organiseert de stichting vanuit het lifestyle programma een relaxte verwendag voor mensen die strijden tegen kanker. Eind vorig jaar zijn er een aantal personen voorgedragen die te maken hebben (gehad) met kanker. Nadat alle aanmeldingen binnen waren hebben we een aantal personen uitgeloot. Samen met een persoon die dicht bij hun staat hebben we deze mensen een speciaal voor hun samengestelde verwendag aangeboden.

In de afgelopen maanden was het zover. Er zijn 3 verwendagen gerealiseerd, waarbij we 6 personen in het zonnetje hebben kunnen zetten. Met dank aan lokale ondernemingen konden we een volledige dag aanbieden. Heerlijk genieten van een relax moment bij Bodycare Flevoland, Schoonheidssalon de Tulp of voetreflexologe Mathilde Vuijst. En na een middag vol ontspanning genieten bij restaurant 't Voorhuys of Eindeloos. Met veel plezier kijken alle kandidaten terug naar een heerlijke ontspannen middag en avond. Enkele reacties van de kandidaten; “we zijn heerlijk in de watten gelegd. Het is heel fijn en bijzonder om zo’n dag aan geboden te krijgen.” “Het was vooral fijn on na zo’n hectische periode even alleen met een vriendin iets te ondernemen en te kunnen praten en ontspannen.” Al met al drie geslaagde verwendagen!