Nieuws » 2017 » Zuidberg Bedrijvenvoetbal toernooi 2017

Zuidberg Bedrijvenvoetbal toernooi 2017

860120 326616770773080 1311916518 o

Zuidberg Bedrijvenvoetbal toernooi 2017

Op zaterdag 20 mei 2017 vindt alweer het achtste Zuidberg Bedrijvenvoetbal toernooi plaats. Ook dit jaar in goede samenwerking met Sportclub Emmeloord. De locatie is ‘Sportpark Ervenbos’, Espelerlaan 84.
De afgelopen 7 jaar is het toernooi enorm gegroeid en ook dit jaar hopen we weer verder te groeien. Om het toernooi voor iedereen toegankelijk te houden bieden we ook dit jaar de keuze; meedoen aan het recreatie poule of meedoen aan het wedstrijd poule. Op deze manier hopen we extra leuke en spannende wedstrijden te zien.

Om deel te nemen aan het bedrijvenvoetbaltoernooi dient een inschrijfformulier ingevuld geretourneerd te worden of dient u de in het formulier gestelde vragen per e-mail te beantwoorden. U kunt het formulier aanvragen via het e-maladres scorentegenkanker@gmail.com. Let op, het toernooi is erg populair en zit vlug vol. Wacht daarom niet te lang met het retourneren van het inschrijfformulier!

Voor vragen en opmerkingen zijn wij altijd beschikbaar via ons e-mail adres scorentegenkanker@gmail.com of telefonisch te bereiken op 06-51375129 (Elie ten Napel). Samen kunnen wij het verschil maken en scoren in de strijd tegen kanker. Wij hopen van harte op jullie deelname.

Met een sportieve groet,

Bestuur Stichting Scoren tegen Kanker & Hoofdsponsor Zuidberg Frontline Systems