Over SSTK

De stichting Scoren tegen Kanker bestaat:

• omdat kanker nog te vaak een dodelijke ziekte is;
  • omdat de kwaliteit van leven met kanker nog té vaak té laag is;
  • omdat we weten dat de bereidwilligheid van mensen en bedrijven om een bijdrage te leveren en om iets te betekenen voor hun medemens groot is;
  • omdat we weten dat samen, individuele krachten bundelen, vermenigvuldigen in het kwadraat is.
  • Daarom bestaat de stichting Scoren tegen Kanker.

Scoren tegen Kanker is een jonge stichting, opgericht door jonge en enthousiaste mensen uit de Noordoostpolder, die samen met vele vrijwilligers en bedrijven in beweging zijn gekomen tegen de ziekte kanker. Door het organiseren van activiteiten en evenementen wordt geld ingezameld. Dit geld wordt altijd besteed aan of het vergroten van de kwaliteit van leven met kanker. Of aan het van kanker een niet langer dodelijke ziekte maar chronische ziekte maken. Zo wordt er ieder jaar een groot bedrag overgemaakt aan de stichting Alpe d'HuZes, met recht een inspiratiebron voor Scoren tegen Kanker. Daarnaast rijkt de stichting ieder jaar zijn eigen Scoren tegen Kanker Scholarship uit en bestaat er sinds kort het Live Style Programma.

Scoren tegen Kanker bundelt individuele krachten van mensen om samen te Scoren tegen Kanker. Niet alleen worden er hierdoor geweldige evenementen en leuke dagen georganiseerd. Er wordt ook gewoon ontzettend veel geld opgehaald voor het goede doel. Een belangrijke spelregel hierbij is dat er geen kosten worden gemaakt. Al uw geld gaat dus voor meer dan 100% naar de strijd tegen kanker.

Wilt u ook een bijdrage leveren, iets betekenen voor uw medemens, maar weet u misschien niet goed hoe? Neem dan gewoon eens contact met ons op. Deze stichting is gebouwd op mensen als u en ons. Want samen Scoren we tegen Kanker.