Over SSTK » Doel

Doel

De stichting Scoren tegen Kanker faciliteert, stimuleert en zet bedrijven en particulieren aan om in beweging te komen en de strijd met de ziekte kanker aan te gaan. Niet alleen worden er hierdoor geweldige evenementen en leuke activiteiten georganiseerd, er wordt ook ontzettend veel geld opgehaald voor het goede doel.

Dit geld wordt altijd besteed aan of het vergroten van de kwaliteit van leven met kanker. Of aan het van kanker een niet langer dodelijke ziekte maar chronische ziekte maken. Een belangrijke spelregel is dat er geen kosten worden gemaakt. Al uw geld gaat dus voor meer dan 100% naar de strijd tegen kanker.

Om op de juiste manier invulling te geven aan ons doel wordt de stichting Alpe d'HuZes ondersteund, wordt er geld geïnvesteerd in de Scoren tegen Kanker Scholarship en het Life Style Programma.

Meer informatie over Alpe d'HuZes, onze Scholarship SSTK en ons Life Style Programma kunt u lezen in de gelijknamige koppen.